followers


piątek, 26 lipca 2013

lime mix.

Mistrz prostoty powraca! Jak zwykle w wielkim stylu, z kolejną porcją szałowości i hitostwa! Jakkolwiek by to nie brzmiało.
Powracam więc z uderzającą dawką zieleni, co jest jeszcze bardziej zaskakujące, gdyż, ponieważ, bo... zielonych ciuchów w szafie mam sztuk, chyba..., 3. W porywach do 4. Ach, i całość zawierająca się w tej magicznej trójce/czwórce to bluzki najprostsze z najprostszych ever. Ale, ale! Aby po raz kolejny nie wiać nudą i nie przypominać ciepłej kluchy modowo-blogowej dorzucę bransoletkę. To ci heca! Dla odmiany taką, którą swoimi własnymi rękami wykonałam. Bo ostatnio tylko takie mają prawo egzystencji słusznej i szanowanej. Nie, żebym gardziła pozostałym dziełem sztuki zwanym biżuterią, a już na pewno nie bransoletkami. Co to, to nie! Po prostu moje jest moje i podoba mi się niezmiennie i najbardziej. Jakby ktoś został powalony na kolana moimi dziełami tak jak ja sama siebie znokautowałam, to śmiało - przyjmę z pokorą wyrazy zachwytu i radości. A jak ktoś zapragnie podobne cudeńko, to i chwil kilka na kontakt się znajdzie :)
 
O! Prawie zapomniałam - do tiszerta założyłam moje szałowe, luźne spodnie! Bo z nimi lato kojarzy mi się nierozerwalnie. A jak chodzę w nich i w ciepłej bluzie to zima mi się kojarzy. Bo są takie fantastyczne - idealne i na lato i na zimę. Na wiosnę i jesień jakoś niekoniecznie. Nie wiem dlaczego. Ale nie. Nie, bo nie. I do spodni jeszcze żółty szalik, znany już z wiosennego wydania. I skórzana torebka po mamie. Tez już była.
 
 
fot. Łukasz Trzeciak
 
 

9 komentarzy:

collection of hours pisze...

świetny luźny look i super połączenie kolorystyczne!

Chińskie bajeczki pisze...

ciekawe spodnie <3

Kasiorra pisze...

aaaale fajne spodnie! i z pewnością wygodne :)

Madame Poupée pisze...

piękny set!

Marionetka Mody pisze...

ale kolory!

Aleksandra Maria pisze...

Czasem najlepiej postawić na prostote. Podobają mi się takie spodnie strasznie, strasznie, ale nigdy nie mogę znaleźć odpowiednich dla siebie.
A ta zielona bransoleta mistrzostwo, zdolniacha z Ciebie.

CurlyFashion pisze...

mało osób nosi kolor zielony :-)

Unknown pisze...

Podobają mi się Twoje spodnie, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

Unknown pisze...

super spodnie:)
zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
http://mesmerize87.blogspot.com